بیخیال دنیا و قانوناش

حق داری

نمیدونم میخونی یا نه.

ولی حدس میزنم امروز هم اومدی.

حس میکنم ممکنه بازم بیای.

حس میکنم قبلا هم اومدی.

ولی ممکنه هم که اشتباه کنم

ولی اگه خوندی...

بدون بهت حق میدم.

حق داری که قبول نکنی.

حق انتخاب داری و هیچ کس نمیتونه کسیو مجبور به دوست داشتن بکنه چون دوست داشتن دست خود آدم نیست.وهیچ کس حق انتخاب رو نمیتونه از کسی بگیره.

ولی

من تلاشمو کردم.

تا جایی که جا داشته باشه تلاشمو میکنم.

تا جایی که از خودت مطمئن بشم.

ولی اگه از خودت مطمئن بشم، اگه مطمئن بشم که هیچ راهی نداره ؛ مطمئن باش که هیچ وقت و تحت هیچ شرایطی مزاحمت نمیشم.

اما هنوزم امید دارم.ممکنه بگی خیلی پر رو ام که هنوز امید دارم یا خیلی اعتماد به نفسم بالاست.

درسته حق داری.ولی  هنوز امید دارم.

 

  • ۹۳/۱۱/۰۸
  • خودمم

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی