بیخیال دنیا و قانوناش

پست آخر(بهتره بگم مطلب آخر)

سلام به همه اونایی که تا حالا این وبلاگو دیدن،میبینن، و یا خواهند دید.

راستش یه چیزی یادم اومده که دیگه نمیخوام اینجا مطلب بذارم.یعنی دیگه نمیخوام کشکول بنویسم.
نوشته هام از خیلی قبل تر سمت و سو گرفته بو ولی نمیدونم چرا یادم رفت میخواستم کدوم طرفی برم.
ولی الآن یادم اومده.و...
البته اینجا پست میذارما ولی مطالبی که خودم نوشتم رو نمیذارم.
بیشتر کپی میکنم.

و دارم سعیمو میکنم دوباره تو اون جهتی که باید قدم بردارم.
البته اینو هم اعتراف بکنم که اگه دو سوم بازدیدا تو این سایت واس خودم نباشه حتما نصفش بازدید های این سایت رو خودم انجام دادم.هیچی دیگه.
خدانگهدار از همه.
و یه خداحافظی خاص از یه شخص خاص.
ببخشید که اگه اومدین اینجا و اذیت شدین.و این پست آخرمه تو این وبلاگ.دلیلشو بیان کردم.
از این به بعد فقط تو این سایت (روی این لینک کلیک کنید)مطلب میذارم.دلیلشو بعد ها شاید بهتون بگم.
در کل منو ببخشید و حلالم کنید.
از همه ی اونایی که این وبلاگ رو دیدن و خوندنش سپاس گذاری میکنم و حلالیت می طلبم.

  • ۹۳/۱۱/۲۹
  • خودمم

نظرات  (۱)

وب عالی دارین خیلی عالی ...
افتخار میدی به منم یه سر بزنی
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی