بیخیال دنیا و قانوناش

اما و اگه

نمیدونم نوشته ی قبلی من خونده شد یا نه.

اما همین که نوشتم و میدونم ممکنه یه روزی چه دیر چه زود خونده بشه آرومم میکنه.

و اما ادامه...

اگه بدونم واقعا اذیت میشید از اینطور نوشتن من.

اگه بدونم نوشتنم اذیتتون میکنه...

نوشته هام که هیچ اصلا این وبلاگ رو به طور کل حذف میکنم.

قول میدم.

این وبلاگو حذف میکنم.

ولی قول نمیدم که دیگه ننویسم.

مینویسم.شاید بازم مثله همیشه کشکول بنویسم.شاید هم نوشته ها سمت و سوق بگیره و یه هدفی رو دنبال کنه.

هنوز نمیدونم اصلا کی شروع میکنم به دوباره نوشتن.

ولی یه روزی دوباره شروعش میکنم...




هرگاه میبینم تو را؛ چادر به رویت میکشی.!!!!         

         اما نمیدانی مرا؛بدتر به سویت میکشی!!!!!

از عشق تو میمیرم و جانم فدایت میکنم !!!!           

         گر من شوم چادر ؛مرا یک دم به رویت میکشی؟؟!

  • ۹۳/۱۱/۲۸
  • خودمم

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی