بیخیال دنیا و قانوناش

فانتزی سری 2

یکی از فانتزیام اینه که خود کیبورد بفهمه به چه زبونی میخوام بتایپم(تایپ کنم)


*یکی از فانتزیام اینه که کارگردان بشم بعد یه فیلم بسازم که همه چیز به نفع شخصیت منفی تموم بشه و شخصیت ممثبت شکست بخوره...ای حال میده


* یکی از فانتزیام اینه که برم قهوه خونه یکی بهم بگه قلیون میکشی؟؟؟ من بگم : من اهل قلیون نیستم.من از دست زمونه میکشم.بعدشم تو دود قلیونا محو بشم لامصب خیلی هوا آلوده بود...البته این خیلی تخیلی بود دیگه یه بار با دوستام رفتم کافه نتونستم دووم بیارم کم مونده بود از بوی قلیون و دود و ... بالا بیارم واسه همین سریع اومدم بیرون ....اه اه اه آخه پس اینقد سوسوووول؟؟؟؟!!! آخه چرا من اینجوریم؟؟؟


*یکی از فانتزیام اینه که رکورد اصحاب کهف رو تو خواب بشکونم....هر کاری میکنم نمیشه خیلی سخته به خدا.....باور نمیکنید ولی حتی یه بار یه دوغ عالیس یک و نیم لیتری رو تنها سر کشیدم، ولی باز هم نشد...


*یکی از فانتزیام اینه که خط رایتل بخرم صبح کله سحر زنگ بزنم به استادام قیافه هاشونو ببینم....


*یکی از فانتزیام اینه که مثلا واسه آخر ترم درس نخونم برم امتحان بدم.بعد ببینم استاد داده بهم 19!بگم استاد چرا؟!!استاد بگه من میدونم تو درسِت خوبه ولی نتونستی برای امتحان بخونی..خیلی خوبه از این فانتزیا که هیچوقت به حقیقت نمیپیونده!!



*یکی از فانتزیام اینه که وقتی آدامس از جیبم در میارم صد نفر نگن به ما هم بده...والاا(یعنی میشه؟؟!!!)



*یه فانتزی خوب دارم خعععلی توپه.مال یه خانم دکتر بوده 2 بار بیشتر باهاش تا افق نرفته، هر کی میخواد هماهنگی های لازم واسه فروش فانتزی رو انجام بدیم....
  • ۹۲/۱۲/۱۰
  • خودمم

نظرات  (۳)

  • سجاد مؤذنی
  • به جای کنار هم گذاشتن سنجد و سماق و... می‌توان 7 آیه از قرآن را که با حرف «س» شروع می‌شود نوشت و سفره هفت سین را متبرک کرد.

    علامه مجلسی گفته است: «آسمان هفت طبقه و زمین هفت طبقه است و هفت ملک یا فرشته موکل بر آنند و اگر موقع تحویل سال، هفت آیه از قرآن مجید را که با حرف سین شروع می‌شود بخوانند آنان را از آفات زمینی و آسمانی محفوظ می‌دارند.»

    هفت آیه از قرآن کریم که با «س» شروع می‌شود به این شرح است:

    1) سلام علیکم بما صبرتم فنعم عقبی الدار (سوره رعد آیه 24)

    2) سلام قولاً من رب رحیم (سوره یس آیه 58)

    3) سلام علی ابراهیم (سوره صافات آیه 109)

    4) سلام علی موسی و هرون (سوره صافات آیه 120)

    5) سلام علی ال یاسین (سوره صافات آیه 181)

    6) سلام علی المرسلین (سوره صافات آیه 181)

    7) سلام هی حتی مطلع الفجر (سوره قدر آیه 5)
    با نامه یی به ریس جمهههور 
    ب روزیم 
    eheyat.blog.ir
    الان میشه این کارو کرد دیگه، خبر ندارید؟!

    روحانی مچکریم!
    پاسخ:
    کدوم کار دقیقا؟
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی