بیخیال دنیا و قانوناش

فانتزی سری اول

عاغا چند تا فانتزی باحال  و توپ داشتم تو راه داشتم میاوردمش که وسط راه ترکید .واسه همینه که این فانتزیام اینقدر پلاسیده و بی مزه شده:

*یکی از فانتزیام اینه که بتونم زن ها رو بشناسم البته می دونم این فانتزی خیلی خیلی تخیلی،واهی و تحقق نایافتنی هست ولی به هر حال یکی از فانتزیامه دیگه ، چیکار کنم

*یکی از فانتزیام اینه که یه بار، حتی برای یه بار هم که شده ببینم یه خانوم راحت پارک دوبل میکنه

*یکی از فانتزیام اینه که بتونم مثه خانوما خیلی حرفه ای با ماشین برم تو جدول

*یکی از فانتزیام اینه که یه چیزی رو به یه خانوم بگم و فرداش نبینم که خواجه حافظ شیرازی هم از اون قضیه خبر داره

*یکی از فانتزیام اینه که وقتی جایی هستم که خانوما هم اونجا حضور دارن سکوت رو تجربه کنم

*یکی از فانتزیام اینه که بتونم یه راهی کشف کنم که بتونم با اون راه خانوما رو ساکت کنم و جلوی حرف زدنشونو بگیرم

*یکی از فانتزیام اینه که بتونم حرفای چرت و پرتِ توی چت روم ها رو جمع کنم(الیته این باعث میشه که خود به خود همه ی چت روم های ایران جمع بشه)
  • ۹۲/۱۲/۰۹
  • خودمم

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی