بیخیال دنیا و قانوناش

حرفای خودمونی

من برعکس خیلی ها: 
اخلاقـــــــم سگ نــــــیس !!!
رفــــــتارم تـــــــک نیــــــس !!!
امثالــــــم کـــــــم نــــــیس !!!
دیگه فــــــازم غــــــم نیــــــس !!!
صِـــــــدام بَم نــــــیس !!!
کمـــــــرم خــــــــَم نـــــــیس !!!
حرفــــــام ســَـــــم نیــــــس !!!
چشـــــمام نـــــــَم نــــــیس !!!
مـــــــن خـــــاص نیســــــــتم
آس و پــــــاس نیســــــــتم
عاشـــــِق یاس نیســـــــتم 
برای هیچکــــــــس لاستیـــــــــک زاپاس نیستـــــــَم
من عقـــــــــده ای و بی احسْْــاس نیســـــــــــتم
بازم بگم؟؟؟؟؟؟؟
آقا من برعکـــــــــس خیلـــــــــــی ها، یــــــــه آدم عادی و معمـــــــــــولی ام. دوس دارم خودم باشم. خوشم نــــــــمیاد از اونایــے که خودشـــــونو بــــــالاتر وبهتــــــــــر از بقیــــــه میبیــــــنن. ســــــاده باش، خـــــــــودت باش.. همیـــــــــــن.

  • ۹۳/۰۶/۲۸
  • خودمم

نظرات  (۲)

آره کارت درسته
آدم باید خودش باشه
باید انسان باشه
آررره عباص عاغا
              ; )
پاسخ:
عاباصو دوست دارم.
بسیار عالی ک خودتونید
سعی کنید ک خودتون بمونید


نوشته از خودتونه
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی